Nelly Bokestig Engberg

extrafamiljen

Publicerad 2011-06-19 02:11:38 i Allmänt

Jag har ju som 2 små bonusfamiljer genom mamma och pappas nya respektive.
Jag gillar verkligen båda två och kunde inte ha önskat efter bättre bonusföräldrar.
Det fick jag bevis på idag.

Mia hörde att pappa skulle jobba borta och att jag skulle ligga ensam hela kvällen
så hon tog med sig Viola (hennes dotter) och kom hit med massa gosaker.
Jag har ju lite svårt att äta men jag tog en sax och klippte godiset i små minibitar
och krossade chipsen till storleken av en tia ungefär så det gick hur bra som helst!
Världens myskväll, utan pappa :)
Det känns lite halvkonstigt ibland att ha en "ny" familj men det är verkligen hur
underbart som helst att ha mer människor runt omkring sig som faktiskt räknas till familj.

Ville nog bara komma fram till att jag älskar min familj, nykomlingar som gamla.

/ En glad dotter, syster, bonusdotter och bonussyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela