Nelly Bokestig Engberg

facebook

Publicerad 2011-06-28 08:06:42 i Allmänt

Just ja. I april tror jag det var så började jag rensa bort lite vänner från min FB.
Det började med någon och sen blev det bara fler och fler.
Igår på jobbet så tänkte jag att nu ska jag fan i mig göra klart det här.
Jag har gått från att ha C 850 vänner till 281 stycken. Med andra ord har jag tagit
bort mer än 500. Hatar jag människor eller vad då?

Haha. Nej då. Men vissa tillför mig verkligen ingenting på Facebook. Så varför ska
jag ha dem där? Jag är inte klar med min rensning helt och hållet än men jag är nöjd
för tillfället. Nu har jag bara folk som jag tycker ger mig något. Så fruktansvärt skönt
att slippa statusar från folk som man inte bryr sig ett skit om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela