Nelly Bokestig Engberg

fredag, 17 juni

Publicerad 2011-06-17 15:05:36 i Allmänt

Yey, äntligen fredag!
Fetaste utgången ikväll. Woopwoop
.............. N0000t.

Ligger fortfarande för döden känns det som. Blåsorna i munnen har blivit värre.
Har även blivit uppsvullen och fått som en stor kula mellan hakan och halsen nedanför
käkbenet? Förklara något? Varför hjälper inte pencilinet?
Man kan liksom ta på den och dra ut? Känns som om jag fått en käftsmäll.
Tänkte lägga upp en bild om hur jag ser ut just nu. Kan ju tyvärr bara fota utsidan.
Den som ändå är minst drabbad. Snart har det gått en vecka med det här. Jag får gnälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela