Nelly Bokestig Engberg

fredag, midsommar

Publicerad 2011-06-24 12:21:48 i Allmänt

Vill börja dagen med ett hahahaha. Jag och Petra är så jävla roliga.
Åkte dit igår, vi hade ingenting att göra. Kollade på SATC och fick lite inspiration
till att spåra. Sen behöver ni inte veta så mycket mer.

Nu är jag iallafall på jobbet, jobbar 11-18. Men eftersom att det regnar ute så gör
det inte så mycket. Känns inte som om att jag missar något.
Ikväll åker jag antingen ut till campingen eller hem till pappa.

Ha en bra midsommar allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela