Nelly Bokestig Engberg

i cry for you cyprus

Publicerad 2011-06-06 01:01:04 i





Måndag - Nationaldag, Mimmi kommer, vara med J. Tisdag - Sista skoldagen, lärarmiddag på Stads.
Onsdag - Studenttävlingar, Petras studentmottagning, klä lastbilen, första studentfesten.
Torsdag - Studenten! Fredag - Första dagen som skolfri, sista studentfesten.

Det här borde vara den bästa veckan i hela mitt liv.
Den här veckan är något jag längtar efter i hela mitt liv.
Det här ska vara total lycka och vad känner jag? Jag är inte ens glad?
Jag är inte ens förväntansfull? Ingenting gör mig sådär riktigt glad länge när jag
inte kan dela det med någon. Jag tänker bara tillbaka till Cypern.
Där var jag fan lycklig. Jag kände verkligen hur jag njöt av varenda minut i det landet.
Ingenting var som hemma. Allt var nytt och spännande.
Nya människor som bara öste kärlek ur sig. Där var all glädje delad glädje.
Jag vill inte vara glad om jag inte får dela det med någon. Vad får jag ut av att vara glad ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela