Nelly Bokestig Engberg

igår

Publicerad 2011-06-25 12:42:32 i Allmänt

Jag hade faktiskt en urmysig kväll igår. Efter jobbet så åkte jag ut till Campingen
och där var det faktiskt mycket folk. Dom stog ute med grillarna och det var buffé
som avslutades med jordgubbstårta.
Alla mina kusiner var där och alla hundar. Buddah hoppades över hela mig, jag hade
en vit tröja..  Say no more. Men han är ju så himla go så man kan inte vara arg.
Dock lite svårt att gosa med en hund som är större än hela mig.
Vi byggde militärtält och lyssnade/sjung till Bisse som var trubadur.

Runt halv 12 så åkte jag, Bisse och Hampe hem till stan igen och jag bumsade i säng
eftersom att jag skulle jobba idag (är på jobbet). Blev dock väckt av Max, min kusin
på andra släkthalvan som absolut skulle ha upp mig.

Nej, Midsommrar ska firas med familjen tycker jag. Jag ångrar mig inte en sekund att
jag inte gick ut :)

Just ja.. Man ska ju drömma om sin blivande man om man lägger blommor under kudden.
Så jag ska tydligen gifta mig med Pontus Kling. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela