Nelly Bokestig Engberg

lägenhet

Publicerad 2011-06-19 23:40:46 i Hemma hos mig

Min hallpall har kommit in igen!!! Fan vad glad jag blir :-D
Jag ska åka och köpa den imorgon på en gång så att jag inte förlorar den igen.

Jag längtar efter att få flytta in så mycket nu att ni förstår inte.
Jag funderar på om jag ska tapetsera sovrummet imorgon...  Det är det enda
rummet som jag inte får omtapetserat och måste göra själv för det är i så bra
skick redan nu.
Kan vara ett uppdrag för mig och Petra. Hehe.
Vi ska på Ikea innan och handla lite nödvändigheter så som tvbänk, diskställ
och sådna där tråkiga saker. Kökslampa måste jag ha också!

Är så himla taggad så ni förstår inte!!! :-D :-D :-D :-D
Min alldeles egna lägenhet :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela