Nelly Bokestig Engberg

långklänning och ceasarsallad

Publicerad 2011-06-06 16:27:52 i Dagens



Har haft en helt underbar dag. Jag klev upp och mötte solljuset på altanen och fick direkt känslan
av att idag så kan ingenting gå fel. Igår var jag lite depp så idag tar jag igen lyckan.
Jag invigde min långklänning som jag fyndade på HM för 30:- i Vintras uppe i Umeå. Man Tackar.
Jag kommer att bo i långklänningar i sommar, jag måste bara köpa fler. det kan vara det skönaste
plagg som någonsin tillverkats. Efter idag är jag frälst.

Jag hämtade iallafall upp mamma och åkte till Campingen för att hälsa på min Mormor och kusin ♥
Sussi hade åkt och hämtat dom för att dom skulle vara här under min student. Har man en fin moster
eller har man? Det är vad jag kallar att ställa upp, att åka 30 mil tur och retur för en sån sak.
Och nu ska dom vara här hela veckan. Och jag är så jävla glad!
Vi åt iallafall lunch på uteterassen och tog en glass till efterrätt. Solen stekte verkligen där ute och
jag kände bara att med min familj så får det hända hur mycket skit det vill, jag struntar i vilket.
Bara jag har dom så blir allt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela