Nelly Bokestig Engberg

lärarmiddag

Publicerad 2011-06-08 12:31:29 i Student 2011!

Alltså det var nog bland det finaste jag varit med om. Jag satt tårögd nästan hela kvällen.
Lärarna hade gjort en låt och en musikvideo till oss, då kunde jag inte hålla mig.
Försökte diskret torka borta tårnarna ut ögonen så att ingen skulle kika.
Underbara underbara lärare! Så himla fantastikt. Jag kommer att sakna varenda en av dem.

Det var en helt sjukt fin och galen kväll. Martina kom och satte ribban redan vid 7tiden
så jag hakade på. Efter middagen började det spåra lite.
Jag, Cassi & Martina mötte upp Johannes, Jon och Johan efteråt.
Vi gick iallafall hem till Martina på efterfest med Jacuzzi och massa bus. ♥
Allt var bara så bra och jag kände mig så lycklig.

Vaknade upp för en timme sen hos J så nu har jag gått hem och duschat. Ska upp till Martina
igen snart innan vi går på Skvaderns student där jag ska gratta Petra :) My best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela