Nelly Bokestig Engberg

måndag, 20 juni

Publicerad 2011-06-20 19:58:39 i Allmänt

Idag köpte jag den!!! Åh. Är så himla lycklig :') Ni förstår inte hur kär jag är
i den där pallen. Som nu är min. Kärlek ♥

Åkte på banken imorse och var så jävla glad över att vara bland människor igen.
Hämtade Petra efteråt och kollade igenom Ikea.
Kom hem med nya bestick, tvättkorg, galgar och isglassformer. Haha.
Lite smått nödvändigt till lägenheten bara.
På Åhlens sen så köpte jag pallen och limegröna 3-pack bunkar. Så himla fint!

Efteråt så åkte vi och köpte jordgubbar och spanade in lägenheten.
Möblerade den i våra huvuden, planerade allt så att det ska passa på fest. Haha.

Nämen. Ja. Vad ska jag säga. Är glad över att kunna vara ute bland mänsklighet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela