Nelly Bokestig Engberg

måndag, 27 juni

Publicerad 2011-06-27 11:25:06 i Allmänt

God morgon!
Jag är fortfarande hos Johannes, ska snart göra mig i ordning och åka
och sola lite tänkte jag :) Gräsmattan hos pappa är ju underbar i det här
vädret.
Har nyss diskat efter vårat gotta igår, hehe. Blev lite överdrivet.
2 olika chipspåsar, ostkrokar, godis, cola och 2 dippar.. Men ska det va
så ska det vara på riktigt!
Vi såg på Ondskan igår. Jag får så himla ont i hjärtat av den filmen.. Fyfan.
Men det är riktigt bra, svinbra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela