Nelly Bokestig Engberg

Nelly & Petra

Publicerad 2011-06-17 22:49:04 i Allmänt

Har nog inte visat mina nya husdjur. Nelly & Petra.
Jag fick Petra av Petra runt halsen när jag tog studenten, men dagen efter när jag
skulle handla saker till henne så sa dom på djuraffären att hon nog skulle må bra
av en kompis. Så då fick det bli en Nelly. Dom är bästisar och sambos :')

Petra är en klassisk guldfisk medans Nelly är en sån där med dubbel stjärtfena
så att jag ska kunna skilja på dom. Idag har dom bott i sitt nya hem en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela