Nelly Bokestig Engberg

nyklippt

Publicerad 2011-06-19 23:43:14 i Allmänt

En fördel med att ha en svärmor till frisör är att man kan bli klippt när man vill.
Monica och farfar kom hit i eftermiddag på fika och för att Mia skulle klippa Monica
men då passade vi på att ta mitt hår också. Har ju inte klippt mig sen i februari..
Opps. Hehe. Sånt som händer!

Men nu är jag nyklippt och fräsh. Redo för en dag bland folk imorgon :')
Kommer att kännas som bästa dagen i mitt liv. Jag <3 Människor ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela