Nelly Bokestig Engberg

onsdag, 22 juni

Publicerad 2011-06-22 13:00:10 i Allmänt

God morgon!

Eller ja, klockan är 1 men jag har varit uppe ett tag.
Inatt hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så ni förstår inte.
Jag förstår inte vad som hände? Jag gick och la mig runt 11 och somnade
och sen vaknade jag runt 01 av att huvudet bara sprängde. Gick upp och
sökte efter treo men hittade inget. Tog dubbla alvedon istället och förstökte
somna om. Det gick sådär. Låg och vred mig i säkert 2 timmar. Inte kul.

Men imorse vaknade jag iallafall pigg och kry utan huvudvärk så det var skönt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Har ingenting speciellt för mig.
Ska springa ut till brevlådan och kolla om mitt paket från HM har kommit. Haha.
Stora planer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela