Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-06-01 11:26:40 i Allmänt

Gud vad tiden går snabbt! Den bara springer iväg.
Hur som helst så är jag görförkyld. Sådär sjuk att jag inte vill leva.
Men det skiter man väl i? Eller?

Tycker synd om pappa som har sprungit in till mig hela natten med ramlösa,
te, papper, nässpray. Ändå skönt att någon tar hand om mig. Hihi.

Ska in till skolan nu en snabbis och prata med min mentor, har ingen aning
om vad som behövs göras. Kanske skulle vara bra att veta det? Mm. LITE.
Måste vänta tills på fredag då Johannes kommer hem så jag kan skicka in
uppgifterna till idrotten, vi bytte läxor.. Hehe. Då har jag iallafall det klart.

Börjar jobba klockan 5 och jag kommer på riktigt att dö och avlida men det
är smällar man får ta. Det är veckofesten ikväll och jag måste verkligen dit.
Ska möta upp Linda och Josefine när jag slutar jobba, kommer vara en levande
död men det spelar ingen roll. Sista studentfesten innan det smällar, kan inte
missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela