Nelly Bokestig Engberg

PW

Publicerad 2011-06-22 15:54:15 i Allmänt

Kände mig riktigt hurtig förut och tog en powerwalk runt broarna här i Matfors.
Det var så jävla skönt! Satt i hörlurarna och bara gick, fort gick det också.
Kan rekomendera alla att ta en riktig PW mist 2 gånger i veckan och bara ta
den studen för sig själv.
Var alldeles klibbig när jag kom in igen så jag tog en dusch och nu sitter jag
i soffan med Te och Digestive.

Annars så smider jag planer med Linnson. Vi har mycket att hinna med i sommar.
Bland annat ska vi rocka fett till Markoolio på Åsele Marknad. Hur underbart?
Inser att alla mina festtillfällen under hela sommren kommer att spenderas med
henne. Börjar se ett mönster...
Hon kom fram till att vi kan inte leva utan varandra men inte heller med varandra.
Så vi vet inte riktigt vad vi ska göra nu.

Varför skriver jag om det här? Tror jag saknar mig kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela