Nelly Bokestig Engberg

söndag, 19 juni

Publicerad 2011-06-19 14:38:04 i Allmänt

Inatt var en bra natt. Haha. Om man kan säga så.
Både Petra och Johannes ringde när de hade kommit hem och fyllde i mig
om kvällen händelser så det kändes nästan som om att jag hade varit med.
Förstår ni nu har desperat jag är på sällskap när jag tar telefonsamtal som
att umgås? Hahaha.

Men idag så mår jag faktiskt mycket bättre. Vaknade upp i en torr säng.
Bara en sån sak. Jag har ju legat och kallsvettats varje natt och vaknat upp
sjöblöt varje morgon så det var fantastiskt skönt att inte behöva studsa in
i duschen det första jag gjorde.

Såren är mycket mindre och jag har faktiskt lyckats druckit te och ätit en macka
nu till frukost. Så jävla bra!!!


Och i lägenheten - Alla väggar är spacklade och köksluckorna är slipad/lackad.
Nu är det bara golv, tapeter, nytt handfat, måla fönsterkarmar och ny kyl&frys kvar.
Snart så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela