Nelly Bokestig Engberg

söndag, 26 juni

Publicerad 2011-06-26 20:32:06 i Allmänt

God kväll!

Det var verkligen en toppenkväll igår med Linda och Sofie.
Vi började hos Linda med fina drinkar och chips och sen tog vi bussen till Memento.
Tog stämpeln där och gick sen vidare och åt kebabrulle på Marmaris. Haha.
Fyllekäk mitt i kvällen liksom. Gick iallafall tilbaka till Memento sen och dansade
och umgicks med allt trevligt folk. Sjung (skrek) kareokie osv.
Det var en superkväll helt enkelt :)

Imorse mådde jag dock piss och spydde galla. MYS ♥
Jobbar nu fram till 22.00 sen ska jag till Johannes för film och chipskväll :)
Chips när man är bakis kan ju vara det bästa som finns.

Visar bilder imorgon!


Just ja, oskriven regel när man är med Linda är ju att hamna på Mingla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela