Nelly Bokestig Engberg

strawberrys

Publicerad 2011-06-04 12:17:07 i Allmänt

God morgon!

Hade ett helvete igår på jobbet. När jag skulle låsa så inser jag att Stina som
skulle öppna idag har tagit nycklarna. Med andra ord så fanns det inga nycklar
till mig att låsa med.
Fick vara kvar 1,5 timme extra innan Emma kunde komma från Bergafjärden
med chefens nycklar. Jag var inte glad då kan jag säga.
Är ju dessutom fortfarande sjuk så mitt humör var värre än allt. Ville bara döda någon.

Men idag så mår jag lite bättre. Vaknade av att Mia klippte gräsmattan här ute
och det fanns jordgubbar och grädde i kylen åt mig. Hur mysig frukost?
Gick ut på altanen och åt och njöt lite av solen som varade nu på morgonen.
Den försvann ju dock... Ovanligt? Nja.

Idag så tänkte jag kurera mig tills jag börjar jobba nu i eftermiddag, igen.
Skulle verkligen behöva vila men jag har inte så mycket val. Hoppas bara att jag
är frisk till studenten igen. Det är ju bara 5 dagar kvar nu. Har varit dålig i c 2 veckor.
Mina odds känns sådär måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela