Nelly Bokestig Engberg

studentdagen, del 1

Publicerad 2011-06-15 21:39:59 i Student 2011!






Här är lite bilder från min egen kamera, som inte blev så välanvänd. Men mamma och resten av familjen
har ungefär 100000 foton som jag ska ta vara på sen.

Jag hade iallafall världens mysigaste mottagning hemma hos pappa med hela tjocka släkten (nästan).
Det var presenter, supergod mat och tårta.
Åkte raggarbil in till stan med min kusin Maria och hämtade upp Martina innan vi for till klassfesten som
höll hos Isaac. Jag var inte peppad alls där men när Erik och Kim kom upp och grattade mig med blommor
och frågade om jag ville smyga iväg med dom hem till Fredric så lättade humöret.
Kände mig rätt jävlig som lämnade klassfesten utan att säga något men jag kände att jag bara blev
neddragen där. Det var ingen bra stämning alls.
Hemma hos Fredric var stämningen däremot på topp, både hos vuxna och unga.
Efter någon timme så ringde klassen och efterlyste mig så då mötte jag upp Cassi, Martina, Simon och
Adam för att gå ner mot stadshuset. Det var dock bara jag och Cassandra som tog oss ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela