Nelly Bokestig Engberg

style by tyra

Publicerad 2011-06-28 07:53:41 i Shopping

Okej. Jag måste sluta gå in på Style by Tyra. Fan fan fan. Varje jävla gång
jag är där så beställer jag något.
Men nu var det så att jag hade 50% på valfritt smycke som endast gällde fram
tills på fredag och då måste man ju utnyttja det. Eller hur?



En guldring och ett fjäderörhänge.

Guldringen känns som stilren även fast att den är stor. Något enkelt att dra på sig
varje dag bara för att få en liten extra touch liksom. Jag älskar ju guldsmycken också!
Tycker att jag passar mycket bättre i guld än i silver men ändå så ligger det mest
silverringar i smyckeslådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela