Nelly Bokestig Engberg

tisdag, 21 juni

Publicerad 2011-06-21 09:24:49 i Allmänt

God morgon!

Jag har nyss skjutsat pappa till jobbet och är lite för pigg för att kunna somna
om igen. Jag ska möta upp Cassandra runt 12 för lite updates om våra liv innan
jag möter upp mamma. Vi ska nämligen köpa tapeterna till mitt sovrum och sätta
upp idag! Det ska bli så jävla roligt. Går inte att beskriva hur mycket jag längtar.

Inser att jag skriver det i varje inlägg men det är precis som att leva i en dröm
som råkade bli verklighet. Ska döpa stället till "drömlyan" så att alla som checkar
in via facebook checkar in där. "Petra Ek har checkat in på Drömlyan". Ungefär. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela