Nelly Bokestig Engberg

tisdag, 28 juni

Publicerad 2011-06-28 07:32:48 i Allmänt

God morgon! Vill tilllägga att klockan är halv 8.
Inatt var sjukaste natten. Jag slutade jobba klockan 22.00 igår och åkte då
hem till Johannes. Båda två somnar och rätt som det är så märker jag hur han
kliver upp. Då var klockan 02. Jag som skulle på MAX. Bra där Nellson...
Andra gången han kliver upp då är klockan 05 och båda två var hur pigga som helst.

Kan ju gissa på att jag kommer stensomna i eftermiddag. Haha.
Vi kollade på Sons of anarchy och åt frukost iallafall, tog det lite lugnt.
Skjutsade Johannes till jobbet halv 7 och for hem. Så nu har jag städat min bil.
Fyfan så den såg ut, men nu är den ren och fin igen :) Både dammsög och putsade.

Ska in till stan igen till 9 då Johannes ska få låna min bil ut till Söråker och sen
så ska jag på Tranviken med Cassi & Martina! Hur underbart? Älskar sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela