Nelly Bokestig Engberg

tis/ons

Publicerad 2011-06-30 12:14:07 i Dagens

Hej bloggen! Lever du? Längesen vi sågs.

Hehe. Kul tjej.

Dom här dagarna har varit alldeles för fina för att sitta inne vid datorn och blogga.
Tänkte uppdatera lite snabbt.

Tisdag - Tranviken med Cassi, Martina och Linda på dagen (bilder kmr).

På eftermiddagen så åkte jag och Johannes och hämtade pappas buss så att
han kunde flytta alla grejer till nya lägenheten.

Umgicks med min kusin Isak hela kvällen som bor hos mamma den här veckan.
Avlutade dagen hos Johannes i nya lya :)

Onsdag - Klev upp och gick hem till mamma. Åkte upp till Sidsjön med Cassi & Martina.
Stekte tills halv 3 ungefär och då åkte buss ut till Matfors för att städa mitt akvarium.
Hämtade min bil och åkte in till stan igen med Bisse.

Powernapade lite på mammas soffa innan jag gick ner på Waynes och fikade med Milla.
Vi har inte träffats sen nyårsafton. Inte okej alls. Men hon bor ju inte i Sundsvall längre
så det är inte mycket att göra åt saken. Hade det urmysigt iallafall på uteserveringen.

Efter det så mötte jag upp mina favoritsystrar - Cassi & Nicola.
Tycker att dom är så himla fina, jag vill också ha en syster.
Vi satt iallafall på O'learys och tog en Cider/Öl. Gick vidare på Memento och kollade på
deras bikinitävling. Fyfan vad pinsamt. Jag dör. Jag vill inte vara elak med tjejerna som
var med men alltså.. Näe. Jag skulle inte ens gå upp om jag fick betalt.
Avslutade natten på Max. Ovanligt va? Svullade i mig massa friterade saker och ba mådde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela