Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-06-23 12:47:56 i Allmänt

God morgon!


Fick faktiskt sova tills nu utan dåligt samvete.
Kom inte hem förrän runt halv 3 från Johannes inatt. Water for elephants var
hur bra som helst! Så himla fin film. Påminde lite om min favorit Mulan Rouge.
Fick kliva upp klockan 8 och skjutsa pappa till Domsaga med massa gitarrsaker
så jag bumsade i säng igen när jag kom hem.

Nu har fixat lite elavtal och grejer för nya lägenheten och ska strax ragga med
mig någon till Birsta då jag ska handla lite åt mamma.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela