Nelly Bokestig Engberg

torsdag, 16 juni

Publicerad 2011-06-16 14:12:40 i Allmänt

Har inte hänt mycket sen jag skrev sist om vad jag gjorde.
Är fortfarande bosatt i soffan, är fortfarande smittsam, har fortfarande svinkoppor...

Livet ♥


Igår låg jag bokstavligt talat i soffan från 11.00-01.30.
Vet ni hur rastlös jag blir av sånt? Så varken kan eller får jag göra något annat.
Skulle vilja pyssla, typ sy eller göra smycken men det kan jag inte heller eftersom
att jag då riskerar att smitta mig själv senare om jag använder grejerna då. Kul.

Idag har jag iallafall efter många om och men lyckats tagit en dusch.
Eftersom att jag knappt ätit på 4 dagar så är min ork på noll och det känns som om
att jag ska svimma så fort jag rör på mig. Min vikt ska vi inte ens tala om. Ser bara
jävligt vidrig ut. Vågen står nu på 48,2 kg.
Har aldrig vägt såhär lite i hela mitt liv sen jag "växte upp". Jag tillhör ju inte de här
tjejerna som gillar size 0. Jag är 1.70 cm lång och anser att 57-60kg är en perfekt vikt.
Så just nu vill jag bara kräkas på mig själv, fast skulle jag kräkas skulle jag förlora
ännu mer så jag skiter i det.
Jag gick ner jättemycket i vikt sen jag flyttade hem igen i Mars och har verkligen försökt
att hålla den uppe men utan mycket resultat. Accepterade ändå någonstans att c 54 kg var
okej och inte undervikt men nu känns det bara som en slag i ansiktet mot att jag har
stoppat i mig.
Alla som känner mig vet att jag äter som en häst, alla som känner mig vet att jag inte är
rädd för skräpmat och godis. Why why why this?

Pappa kom hem med prinsesstårta igår som lite tröst för mig och jag blev helt överlycklig
men orkade bara äta halva. Dels för att jag har supersvårt att äta med blåsorna och dels
för att jag började må illa efter halva.

Men lite så ser min vardag ut. Kan alla kanaler utan till.
Ser Beck från C 13-15, Gossip girl, FrisörAkuten, Project Runaways, Couger Town, Vänner,
The big bang Theori, ja ni fattar... Säger det igen, Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela