Nelly Bokestig Engberg

torsdag, 30 juni

Publicerad 2011-06-30 12:25:59 i Shopping

Imorse var det inge kul att kliva upp alls. Strålande väder och jag ska jobba hela dagen.
Gjorde iallafall det bästa av situationen. Gjorde en baugette med kyckling och mangoraja
och åt på balkongen. Kom på att vi öppnar ju inte butiken förrän klockan 12 nu under
sommaren så jag hade en hel extratimme.

Fick som av en händelse ett sms ifrån HM att jag fick 20% på valfri vara så jag åkte ner
på stan för att tröstshoppa lite över att jag missar solen. Hehe.
Jag var tvungen att köpa en ny BH eftersom att mina bröst har försvunnit - roligt.
Fick testa hur många olika storlekar som helst innan jag hittade rätt men till slut så satt
dom som en smäck så jag köpte faktiskt 2 stycken.
Kan tilllägga att jag inte köpt en BH på 1 år? Så det var nog dags att förnya mig lite ändå.
Blev även ett par shorts som sitter högt i midjan. Gatufest material!





Men nu ska jag fortsätta jobba till klockan 17.00.
Blir eventuellt ett dopp efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela