Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-06-02 14:52:55 i Allmänt

Vaknade upp och var helt övertygad om att det var lördag idag?
Vaknade även upp i min bil utanför Betlehemskyrkan med Petra?
Vaknade dock inte upp med hjärnskakning så jag är glad för det.
Var helt sjukt rolig kväll igår.
Linda och Josefine kom till mig när jag stängde på jobbet och då blev
det lite brådis så vi satte oss i bilen och drack upp det vi hade innan vi
gick till Oscar.
Tog inträde och gick vidare till Svenssons, mötte sen upp Petra för att gå
på Jack's. Träffade massa mysiga människor, blev bjuden på öl av Erik
som en studentpresent - Det tackar vi för. Sen slutligen så hamnade vi
på Oscar igen.
Avslutade kvällen med pizza på Marmaris innan vi gick och "la oss".
Nu har jag nyss kommit hem från Max. Jag och Anton var hungriga och gick
dit för lite bakismat. Satt finare än någonsin kan jag lova.
Ska vara med Petra ikväll så jag tänkte powernapa lite innan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela