Nelly Bokestig Engberg

tvbänk

Publicerad 2011-06-27 17:08:21 i Hemma hos mig

Jag har alldeles nyss gjort ett kap. Jag hade tänkt att ha den här hyllan som tvbänk
i lägenheten, fast att jag har den liggandes istället för stående.
Den kostar 599:- ny men nu gick jag in på fyndlagret innan jobbet och då hade dom
precis fått i den här i ett jättefint skick (ser inte ens att den är använd) och sålde
den för bara 350:-. Hur bra som helst för mig!
Pratade med min hyresvärd idag också och troligen kommer jag få flytta in i slutet av
den här veckan. Happygirl_92.

Så nu ska jag flörta lite med min farbror och se om han kan hjälpa mig att hämta
den imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela