Nelly Bokestig Engberg

13 mars

Publicerad 2011-03-13 16:07:57 i Allmänt

Söndag idag.

Står på jobbet och dricker bonaqua.
Allt är som ganska snurrigt i mitt huvud just nu.
Jag vet liksom inte riktigt. Men på bara några dagar nu så har
jag pratat mer med mina vänner än någonsin. Upptäckt vilka
som är äkta och inte.
Det känns så bra. Jag tänker fylla mina dagar av vänskap och skratt
från och med nu.
Göra allt från att kolla på film, prata i telefon, gå på stan eller dra spontana utgångar.
Det är just det jag vill med mitt liv just nu. Bara leva.

Tänkte följa Michela Fornis råd, hon går igenom samma sak just nu, och bara göra allt
som får mig att le.
Man får ta det i steg tills det känns bra och tills man blivit människa igen.

Vecka 1.

- Tackokväll hos Dess med Martina och Tess. Vi ska fira Tess som fyllt 19.
- Göra i ordning mitt rum hos pappa till det bästa rummet någonsin.
- Träna
- Sola
- Vara med Petra och göra om håret till något nytt och uppiggande.
- Ha en chipskväll
- Styla mig onödigt mycket och ta världens roligaste utgång för att fira Martina som fyller 19!
- Ha sleepovers och ligga prata hela natten
- Shoppa
- Ansiktsmask, färga ögonbrynen
- Skratta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela