Nelly Bokestig Engberg

15 mars

Publicerad 2011-03-15 09:33:45 i Allmänt

God morgon kära vänner!
Jag insåg nyss att min pappa grundlurade mig totalt imorse (dvs 30 min sen).
Han har sagt att nu när jag bor här är det slut på sovmonar till klockan 12
och att jag får ställa in mig på hans schema.
- Aa tjena, tänkte jag.

Gick och la mig igår, sov otroligt skönt i min stora säng. Vaknar att att Skrållan kommer
och myser till sig i sängen. Gosar lite innan jag somnar igen.
Vaknar till av att det knackar på dörren.
Då säger pappa "Jag har gjort Te, kom så får du frukost".

Som den hungriga människan jag är kastar jag mig nästan upp i sängen och
börjar dricka mitt Te.
Inser då att klockan är prick 9 och att han fick upp mig utan problem på morgonen.

Just idag gör det ingenting, vaknade glad och utvilad så det är okej men jag måste
börja se upp nu med hans små trick. Han är lika jävlig som jag är.

Idag ska jag så tänkte jag vara lite produktiv iallafall.


- Göra klart garderoben
- Fixa så klart det går i rummet
- Hämta min puff, nattduksbord och lådor att ha under sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela