Nelly Bokestig Engberg

17 mars

Publicerad 2011-03-17 11:53:22 i Allmänt

God morgon (kl11.47). Hehe.
Vaknade egentigen halv 9, sen har jag legat här och dragit mig.
Har fan världens skönaste jävla säng. Ursäkta ordspråket men jag dör.
Vill aldrig kliva upp härifrån.

Måste upp snart för att göra lite nödvändigheter, men sen i eftermiddag
så ska Petra komma och göra slingor i mitt hår. Spännande.
Fick för mig i lördags att jag ville bryta av helt och bli ljus igen. Fast sen
bangade jag ur så vi börjar med slingor, sakta med säkert.
Blond's have more fun.


Snart 3 år sedan. Den absolut roligaste tiden i mitt liv! Fan vad vi var bra på att vara vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela