Nelly Bokestig Engberg

en skjorta, en tröja, en tunika, ett par brills

Publicerad 2011-03-29 22:05:01 i Shopping

Jag älskar ju färger mer än allt. Klär mig mer än gärna i rosa, turkost, gult,
grönt, orange, lila, rött.. Ja. Allt som syns sådär extremt mycket.


Så när jag såg den här skjortan på HM (herravdelningen) så skrek jag nästan.
Det fanns en endaste liten S kvar. Då var jag ju tvungen att köpa den.


Vidare upp för rulltrappan såg jag något fint aprikost/rosa som hängde 20m ifrån mig.
In på Gina och hittade den ultimata tröjan för endast 99:-. Seriöst 99:-? Inget att tveka på.
Solglasögon i samma färg dessutom.


Sen en svart vanlig tunika, rätt tråkig men bra att ha grej. Vill inte förstöra
den här fina färgshoppingen med att lägga upp en bild på svart grej nu bara.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela