Nelly Bokestig Engberg

God morgon

Publicerad 2011-03-09 09:46:41 i Allmänt

Det här sportlovet är ju helt sjukt skönt. Förutom Olles klocka som envisas med
att ringa klockan 7 på morgonen.. Förutom Olle som envisas med att tända/släcka
lampan 10 gånger när han kliver upp.. Förutom Olle som envisas med att säga
"Hej då Nelly jag går nu!" när han går.
Fast i övrigt tycker jag om han :) I hämnd då håller jag han uppe på nätterna istället.

Igår så var jag med kusinerna, lekte och åkte massa skoter.
Idag så ska jag hämta Klas och Konny och åka slalom i backen som dom har här.
Sen på eftermiddagen ska jag väl umgås lite med de andra barnen när de har slutat
dagis.
Lovade Olle en skotertur till Pizzerian också, sen får vi väl se om Linn kan skapa
en fest där jag får supa ner mig. Hehe.
Så kommer Jimmy hem idag också. Happpyface.

Jo men jag är ganska glad och nöjd här uppe.
Förutom den brutala väckningen på morgonen då jag inte vill vakna.
PLUS att han har en Ove Sundbergtröja med - Tjenare mannen!

jag hatar Ove Sundberg...

Men nu ska jag äta monsterfrulle :D

Kommentarer

Postat av: claudia

Publicerad 2011-03-09 16:55:56

Söt blogg :)

allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela