Nelly Bokestig Engberg

Guns 'N roses

Publicerad 2011-03-16 15:27:05 i Shopping

I fredags när jag och Olle åkte ner till Sundsvall så hade han en av
mina absoluta favoritlåtar på i sterion. Guns 'N roses med Dont Cry.
Jag älskar den. Det är verkligen en sån här låt som jag har mycket
känslor kopplade till.
Nu har jag nördat den låten i flera dagar så idag när jag gick förbi
den här tröjan på HM så kunde jag inte låta bli längre, har tittat på
den förut men nu vart det givet.

Den gränsar till magtröja och är så sjukt jävla snygg på att jag dör.
Det blev ett ganska självklart klädval till rockfesten nästa fredag!

Köpte även att par ljusa, slita och oversize jeansshorts. Kommer att bo i
dessa den här sommaren. Finns det något skönare?
Ska matcha dem med tröjan ovan, converse och hatt. Lite festivalkänsla.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-03-16 20:02:16

sjukt snygg tshirt ja kolla på den förra veckan jag med! :D

Postat av: Nelly

Publicerad 2011-03-17 11:33:18

Vi måste shoppa tillsammans någon gång Linda! :D

Postat av: linda

Publicerad 2011-03-17 19:12:57

ja! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela