Nelly Bokestig Engberg

komma ikapp

Publicerad 2011-03-21 13:47:30 i Allmänt

Tänkte att jag skulle gå igenom lite vad som hänt sen sist..

Torsdag -
Åkte in till stan och hämtade Petra på Ego.
Vi åkte upp till mamma och hon gjorde slingor på mig, gick ner på
stan och köpte färg till Petra också och färgade hennes utväxt.


Reslutalt, guldslingor.

Sen åkte jag till Johannes och packade lite grejer, hämtade Petra igen
så drog vi ut till Matfors där vi hade huset för oss själva. Där var vi tjejigare
än tjejigast och gjorde ansiktsmasker, jag färgade mina ögonbryn och pratade
killar. I massor.

Fredag - Vi klev upp och gick en promenad runt matforsbroarna. Käkade frulle
och drog in till stan igen. Jag släppte Petra på Skvadern och åkte upp till mamma.
Här någonstans dog min bil också, trevligt.
Jag jobbade på Domsaga på kvällen och efter det så gick jag hem till mamma. Hälsade
på Klas (Min kusin) som hade kommit ner från Åsele. Avslutade med lite film hos Olle.

Lördag - Jobbade mellan 11-17. Åkte hem till mamma och duschade innan Tess hämtade
mig för att åka på förfest hos Dess.
Det var bara Jag, Tess, Martina och Dessan och vi hade så jävla roligt.


Började med Breezers och jäger runt 18.00

Kändes som om att jag svävade på moln hela kvällen. Blev lite splitter av sällskapet
på kvällen. Jag flög runt över hela stan, bytte umgänge men avslutade det hela på
Memento med Olle och sist men inte minst - äta fyllechips.




Söndag - Bakisdag. Vaknade dock aspigg och kände inte av något alls efter gårdagen.
Men vi gick och köpte pizza, kollade på film, åt chips och dipp, slappade framför tvn.
Ja. Ni vet allt det där som man ska göra på en söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela