Nelly Bokestig Engberg

komunsim och diktarur

Publicerad 2011-03-03 19:38:30 i Allmänt

Kan inte ens stava till skiten. Jag ORKAR inte.
Jag bryr mig så lite så ni kan inte ens förstår hur lite jag bryr mig.
Jag har inte ens öppnat häftet. Jag har visserligen varit med på lektionerna.
Men jag kan ju inte säga att jag har varit med mentalt och tagit in något.

I min värld så har jag redan tagit studenten. I min värld så är allting klart.
I min värld så kommer jag aldrig att sitta i skolbänken igen. Jag jobbar ju
redan nu mer än vad jag är i skolan?
Enda anledningen till att jag går till skolan i huvud taget just nu är för att träffa
mina kompisar och umgås lite, ta upp veckans senaste skvaller.

Det. är. bara. därför.

Tog en liten paus där för att gå och hitta häftet. Det gjorde jag inte. Synd.
Får väl läsa lite i Sofies mode istället. Åå nej.

Och ja, jag är seriös - det låg inte där det låg sist.

Sen är så ju bra mycket roligare att ha jävligt kul. Sådär kul så man skrattar tills
tårarna rinner. Och att dricka alkohol. Det är mycket roligare än att gå i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela