Nelly Bokestig Engberg

lilllördag

Publicerad 2011-03-16 22:59:36 i Allmänt

Nej det blev ingen utgång. Men en tårtkväll!
Förstår egentligen inte hur man bara kan sitta och prata i 5 timmar?
Tror inte att jag har förstått hur mycket mina vänner betyder för mig
förrän nu. Dom är ju allt? Dom finns alltid där. Hur lever man utan dem?

Vi delade alla tre på en schwartswaldtråta(?). Inge tjockisar eller.
Men oj så gott. Fixade en outfit till Dessan tills på lördag också så
nu jävlar! Längtar så att jag dör.
Sjukt egentligen. Brukar ju inte längta till utgångar på det här sättet.
Tänker låta natten sluka mig helt.

I övrigt kan jag ju berätta att jag blev så rädd för Dessans fisk att jag
nästan började gråta. Frågor på de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela