Nelly Bokestig Engberg

lista

Publicerad 2011-03-22 13:09:43 i Allmänt

Är ju billös nu som sagt så jag har lite tidfördriv att ta itu med.


BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja, alldeles för ofta
Gnälla:
Om jag har något värt att gnälla över
Skrika: Näe
Sova:
Jag är bäst på att sova
Ha ångest:
Nej
Skada dig själv med flit: Aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Eh. Ne
Vilja dö:
Nej
Drömma mardrömmar:
sällan
Drömma sexdrömmar: Haha, näe. Men det har hänt
Ta droger:
Inte de heller
Försöka vara annorlunda:
Haha, det räcker som jag är
Klä dig i svart:
Nej, aldrig helt
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan:
Ja
Röka:
Nej
Ha sex:
Plötsligt händer det
Ljuga: Ibland
Hata folk: Nej
Lita på folk:
På vissa, sånt där vet man bara. Vilka som är äkta och inte.

VEM:
Saknar du:
Alla mina gamla vänner, listan kan göras lång
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Eh. Pappa eller Bisse kanske?
Vill du slå: Den ska jag klura på
Kysste dig sist:
Skrållan
Vill du kittla: Någon som är askänslig
Kramade du sist:
Olle
Vill du prata med: Just nu Sumpan, haha
Skrek du på sist: Johannes förmodligen, stackarn.
Vill du vara som: Vill nog bara vara mig själv
Sårade dig sist: Johannes, men det är gammalt nu. :)
Vill du bli galet full med:
Petra
Gjorde dig riktigt glad senast: Sebastian eller Olle tror jag
Fick du sms från senast: Sumpan
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Skrållan ♥

HAR DU:
För många vänner:
Lagom
Förföljelsemani: HAHA, nä
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom:
Ikket
Någon fysisk sjukdom:
Ja
Någon skada:
Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: Öron
Egen dator:
Ja
Bra självförtroende: Ja
Kysst någon: Ja
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer:
HAHA ja. Jag och Elvira köpte de i present till Sumpan i typ 8an tror jag.
Tagit nakenbilder: Det ni
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:
ja
Varit kär:
ja
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
ja
Lämnat landet: ja
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du:
Målmedvetet
Svarar du i telefonen: Det beror på vem som ringer
Fördriver du tiden:
FB
Mycket pengar har du: C 100 kr, kul.
Tjänar du pengar: Csn, jobb
Ofta diskar du:
Finns ju diskmaskin hos pappa
Ofta städar du: Ofta
Många stör du dig på:
Alla som har fel
Ofta träffar du din familj: Varje dag, någon av dom iaf

TROR DU:

Att du kommer bli något:
ja, lätt
På gud:
nej
På rymdvarelser:
nej
På ett liv efter detta:
kanske
Att folk tycker om dig: De flesta
Att fiskar kan tänka: nej
Att du kommer leva länge: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela