Nelly Bokestig Engberg

Mysdagen

Publicerad 2011-03-03 14:43:26 i Allmänt

Igår hade jag ungefär världens mysigaste dag. Den var helt perfekt!

Jag och Johannes sov ut på morgonen, sen gick jag på en långprommis
med Skrållan runt södermalm i solen.
Gjorde mig i ordning (tog fram skinnjackan!) och mötte upp Dessan.
Vi käkade på coffeehouse och gick på stan. Inhandlade de mest mödvändiga
sakerna - skosnören, tutttejp, bh förlängare, örhängen, deo,nagellack.. Ja ni fattar.
Efter de så åkte vi på Willys och handlade tillsammans.

Kom hem och la mig och sov i en timme tills Dessan hörde av sig igen, hihi.
Så vi lagade middag tillsammans hemma hos mig :) Sen kom Johannes hem
och vi avslutade kvällen med Semlor och Lyxfällan följt av en massa gos.

Det är sådna där dagar som man uppskattar enda in i hjärtat. De är så enkla men
ändå så nödvändiga. Sol, vänskap, shopping och kärlek. Det tar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela