Nelly Bokestig Engberg

shoppa, check

Publicerad 2011-03-14 11:24:53 i Shopping

Har gjort en punkt på min lista nu på morgonen - Nätshoppat.
Inga speciella grejer men ack så behövliga.
Jag är helt kär i dessa linnen, köpte ett svart och ett beiget för någon vecka
sedan och jag är helt fast. Kommer aldrig att köpa några andra linnen igen.
Har tyvärr inte hittat dessa färger i butiken så jag vart överlycklig när dom
bara var ett knapptryck bort.
Dom kostar endast 69:- styck och finns på HM.
Nu är det bara jakten på de perfekta jeansshortsen som jag tänkte matcha dem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela