Nelly Bokestig Engberg

smyckesställning

Publicerad 2011-03-15 09:38:30 i Allmänt

Jag behöver hjälp!

Jag måste hitta den ultimata smyckesställningen.
Jag kommer förmodligen behöva flera stycken men det gör inget.
Bara jag får upp allt ur mina lådor. Tycker synd om dom som ligger
nedpackade och inte får synas.

Är det någon som har något bra tips?

Jag köpte den ultimata åt mamma i julklapp men det känns väldigt dåligt att
gå och köpa en likadan.. Snällt liksom.

Jag behöver hänga örhängen och halsband, så behöver jag lägga ringar, armband och
ploppörhängen. Det kan jag ju iofs ta ett kakfat till. Skulle vilja ha allt i samma serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela