Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2011-03-29 11:05:54 i Allmänt

Igår när jag satt och pratade med Adam så var jag helt bombsäker på att det
var söndag. Att ha en ledig helg förstörde mitt dagssystem.
Men det betyder faktiskt att det är tisdag idag, vilket gör att det är 1 dag närmare
fredag än jag trodde. Lysande!

Den här veckan ska jag strukturera upp på ett bra sätt. Till och börja med så ska
jag ta och besöka mitt föredetta andra hem - Golds gym.
Nu jävlar ska det bli lite ordning.
Jag ska dit med Dessan så det är bra att vi är två.

Måste även plugga för ett religionprov som vi har på torsdag... Det här veckan blir
med andra ord en vecka tillbaka till verkligheten.

Gym, plugg, skola, jobb.

Men jag tror att jag börjar med en dusch och en långpromenad.
SuperOlle tankande min iphone full med massa låtar så nu är
det till och med kul att gå ut och gå. Helt lysande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela