Nelly Bokestig Engberg

today

Publicerad 2011-03-21 18:26:39 i Allmänt

Okej vad säger man. Den här dagen har varit lite speciell.
Började med att motvilligt ha mig ut ur sängen och värmen för
att säga Hejdå till min kusin Klas som skulle åka upp till Åsele idag.

Väl upp så hittar jag rester från gårdagen. - Godis och chips.
Började äta och kände mig genast mycket gladare. Tänkte lägga mig och
sova lite till med då hämtade Isaac mig istället så åkte vi ner på skolan och
hämtade ut studentmössorna.
Efter det så gick vi på stan och drog en cheese och en cola på donken.
Klockan var typ 10 så jag kände mig grymt nyttig som hunnit få i mig allt
detta på ungefär 2 timmar.

Han skjutsade hem mig till mamma och strax där efter kom farfar och skjutsade
ut mig, bollen och pappa till Matfors. Där jag är nu.
Har faktiskt saknat mitt rum den här helgen? Trodde inte det skulle hända.
Jag blev så glad när jag kom hem.

Fikade lite med farfar och Monica, butterkaka? Nyttigheten flödar..

Det är så att min bil står hos mamma och måste ha en händig man som byter fläktrem
på den så jag kommer att vara billös några dagar.

I övrigt så lagade jag och brodern mat alldels nyss då pappa är dålig.
Fan vad vi inte har tålamod någon av oss. Bisse skrek och svor över att dom tar rispåsen
enkelt på reklamen och häller ut riset på tallriken.
Den var alldeles för varm för att detta skulle kunna göras i verkligheten.
Jag försökte mest hålla mig för skratt.
Efter många om och men så blev det strimlad kycklingfilé med ris, currysås och vitlöksbröd.

Det här måste ha varit jävligt intressant att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela