Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-03-31 11:52:17 i Allmänt

Tänkte bara börja med att säga att jag är ett geni.
Vem behöver plugga på ett prov när man kan allt ändå?
Plugga ju som sagt inte ett skvatt igår, öppnade inte ens häftet även
om jag verkligen tänkte göra det. Sen imorse kom jag några minuter
innan vi började och läste igenom det viktigaste.
Vi fick provet på c 15 frågor och tralalala. Jag kunde svara på alla.
Fan vad nöjd jag är nu. Tydligen så lönar det sig att vara pluggis under
högstadietiden så man kommer ihåg saker till gymnasiet.

Så ja, min dag har varit bra än så länge. Klockan är inte ens 12 än och jag
har hunnit duschat, betalat räkningar, gått i skolan, fikat med Simon på Barista,
vikt in tvätt, lagt in ny tvätt, målat naglarna och volymtångat håret. Hur bra?

Supernellson.

I eftermiddag bär det av till Bergsjö och ikväll blir det nog film hos Adam om det
inte dyker upp något megaviktigt jag måste göra istället. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela