Nelly Bokestig Engberg

29 maj, sverige

Publicerad 2011-05-29 12:22:04 i Allmänt

God morgon!

Kom hem ifrån Cypern i fredags, hem till Sundsvall i fredagsnatt.
Har haft en helt underbar vecka med massa underbara människor.
Jag och Linn ville bara grina när vi skulle hem.
Har starka funderingar på att åka tillbaka dit i slutet av Augusti för då
är jag ledig 2 veckor från jobbet.

Igår så var jag bara ledsen av att vara hemma, förkyld, mulet, skulle jobba.
Var bara hemsk och jag ville på riktigt lägga mig under täcket och bara försvinna
men jag tänkte att jag faktiskt kunde göra något med mitt liv istället.
Jag, Dess & Cassi satt här hos mamma och drack lite granna, gjorde ett studentlakan
till klassen, hängde upp den på stan och sedan gick jag och Dessan på Irish.

Tog en drink och chillade lite i baren, konstaterade att det var första gången hon
och jag gick ut själva på krogen. Skulle göra en high five på den men jag hade
druckit lite för mycket och missade såklart. Fylla utomlands och i Sverige är inte samma sak.

Lite senare när vi var på väg mot Memento så ringde Pontus och jag blev gladast
i hela världen så jag mötte upp honom istället och så åkte vi upp till Seven Sins
där Biff, Lafta & Antån höll hus. Blir så fruktansvärt glad över dom människorna så
det är inte sant. Kändes inte alls lika hemskt att vara hemma då.

Insåg att på en vecka så har jag verkligen saknat dom. Bara det här att inte kunna
prata med dem när man vill.
Det hände ju så mycket saker där nere och då tänkte jag hela tiden "det här måste jag
berätta för Pontus", "Biffen skulle dött om han såg det här" osv.
Överlycklig av att ha dom i mitt liv :) Uppskattar allt mycket mer nu efter att ha varit
borta i en vecka.

Jag och Pontus knallade iallafall hem runt halv 5 på morgonen men som vanligt så
började vi med våra livsspaningar så jag tror inte jag var hemma förrän 6, halv 7.
Somnade direkt och nu när jag vaknat är jag så sjuk att jag vill dö. Super förkyld.
Hostar och snorar som aldrig förr så idag ska jag ligga i mammas säng hela dagen
och inte röra en fena annat än mot toaletten.

Ville nog bara komma till att jag hade en fantastisk resa och där på plats så ville
jag aldrig åka hem men väl hemma så inser jag att jag faktiskt vill bo här med mina
vänner som får mig att le och skratta. Dom som gör mig så himla lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela