Nelly Bokestig Engberg

all i want is to mess around

Publicerad 2011-05-05 12:00:12 i Allmänt

Känner mig busig idag. Lite sådär som jag känner när jag mår så JÄVLA BRA.
Hahaha. Skrattar typ åt mig själv. Livet leker.
Min hy är perfekt idag, jag älskar min kropp, jag älskar min hårfärg.
Idag är en feelgood dag och det ska jag fan ta vara på. Fyfan vad roligt. 

Ska duscha och åka in till stan och möta upp Cassi för bikinishopping.
Då har jag 3 nya med mig till Aiya Napa, det blir bra. Då kan jag ta
någon gamal också utan att det blir för tjatigt. 

Jag bestämde mig för att dra upp mig ur depressionen och tadaa, gladaste
tjejen i stan är tillbaka och hon känner sig bättre än någonsin. Snacka om
att det här är ett hatainlägg. Alla ni som mår dåligt kommer hata mig men
det får ni göra, för jag skiter liksom it. Men ha en bra dag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela