Nelly Bokestig Engberg

en bild säger mer än 1000 ord

Publicerad 2011-05-02 13:48:03 i Allmänt

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Lördag?

Jobbade på eftermiddagen och efter det så åkte jag hem till mamma
och tog en liten powernap för att orka med kvällen, och om jag orkade...
Haha. Fyfan vad vi körde hårt, kanske var övertrött? Kanske var shotsen?

Jag vet bara att det var så jävla roligt.

Natts hämtade mig & Cassi och körde ut oss till Dessan och Rasmus.
Där softade dom ute på altanen och myste på, det tyckte inte vi var
okej så Rasmus drog fram äkta turkisk peppar och där började det hela.

Hemmagjord turkisk peppar!

En riktig kompisbild! Alla ligger på golvet och kramas ♥

Årets jävla bild. Fattar inte hur Iris lyckades fånga det här ögonblicket?





Åkte vidare till Biffen igen.



Sol, regn, hagel och snö hann vi med på ett dygn. Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela