Nelly Bokestig Engberg

ensamstående

Publicerad 2011-05-17 19:37:51 i Allmänt

Okej. Då var det gjort. 

Mitt hjärta brast idag när jag plockade ihop hennes saker
så jag frågade Johannes om han inte kunde åka dit med henne.
Skulle hon se mig sådär ledsen så skulle hon känna att något var
fel och inte vilja vara där. Men han är ju världens bästa människa
så han gjorde det :) Det gick hur bra som helst sa han.
Skrållan tycker ju så himla mycket om honom så jag är glad att hon
fick uppleva den "sista tiden" men han. Han är ju så säker i sig så
hon kände nog ingen oro alls.


Jag sa hejdå till henne hemma hos honom istället men hon tyckte att
jag var jättetråkig och följde mer än gärna med honom när de skulle
gå så det var bra. Då anade hon ingenting hemskt iallafall.
Och det kommer inte bli hemskt heller. Hon kommer att få det mycket
bättre där än hur hon har haft det hitills. Och då har hon inte alls haft det dumt.

Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Ingen pojkvän och ingen hund.
Vem ska jag ty mig till nu? Dags att lära mig att stå på egna ben. Punkt.
Ni är bäst och jag älskar er mer än allt ♥

3,5 år tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela