Nelly Bokestig Engberg

flyttbeställning

Publicerad 2011-05-30 20:07:19 i Shopping

Borde verkligen plugga, gör jag det? Nej.
Är grymt upptagen med annat. Till exempel att beställa saker till min nya lägenhet.
Var tänkt att jag skulle flytta imorgon eller på onsdag men vi var och kikade idag
med vaktmästaren och dom ska renovera om allt, bland annat lägga nya golv så
jag får vänta en stund. Men vad gör det :)
Det kommer bli så himla fint! Kikade på tapeter med Petra idag.
Blir tapeter i både kök, hall, vardagsrum och sovrum.

Beställde iallafall lite bra att ha ifrån HM så som handdukar, sängkläder, sängkappa mm.
Jag vet inte men när jag flyttar vill jag alltid ha nya sängkläder och nya handdukar?



Alla handdukar är också i turkost som badrumsmattan men det gick inte att kopiera på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela